3 d’ag. 2011

Scum (escòria)

Ja que parlem de heavy, permeteu-me que us posi el que és el meu vídeo preferit de tots els que volten pel YouTube. Es tracta de Napalm Death interpretant Scum en directe (em sembla que el concert és de finals dels vuitanta). Al vídeo, no se sap qui és el cantant fins que aquest fa el primer crit. Si us hi fixeu, en el moment que comença a cantar, després d'una introducció fantàstica, puja a la tarima de la bateria, per fer el primer bram en condicions, cap al minut 1. Mireu també la gent que puja a l'escenari per tirar-se daltabaix, s'ho passen pipa. Als 42 segons n'hi ha un que és com un goril·la amb grenyes rosses. És un vídeo que em fa pixar de riure.


Els Napalm els vam veure a l'Estraperlo de Badalona el 12 de setembre de 2009. Estaven sopant al mateix lloc que nosaltres. De teloners hi va haver Fall of Mankind (de Manresea, veu estil Cannibal, a mi em van agradar), Moksha (del Baix Montseny, no els vam poder escoltar gaire perquè primer se'ls van trencar les cordes d'una guitarra, i després les baquetes del bateria, els vam veure més endavant fent de teloners de S.A. al Faktoria de Terrassa; atenció, tenen una cançó que es diu Montsenian forest voices!), i Nashgul (em sembla que eren gallecs, del soroll que feien em vaig marejar i vam haver de sortir a fora i tot). 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada