7 d’ag. 2011

Més enllà de la independència (I)

En aquesta nova sèrie de parrafades que veig a venir que serà interminable (tot i que també pot ser que duri de Nadal a Sant Esteve, no se sap mai), escriuré sobre una qüestió que em neguiteja des que tinc ús de raó i que mai no he fet passar per l'engranatge de l'escriptura. Els que estem fortament esbiaixats cap a les formes més acadèmiques de cultura no tenim més remei que recórrer al suport escrit per mirar d'aclarir els nostres neguits tot avançant en el coneixement de la realitat. Amb això, i tant de bo que també amb els vostres comentaris i aportacions, espero poder treure'n l'entrellat, encara que la feliç resolució em condueixi a un nou i encara més enredat embolic.

Que Déu m'agafi confessat, i si no hi sóc a temps doncs que m'agafi fort per no fer una relliscada d'aquelles que fan mal només de pensar-hi.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada